چه Cures طبیعی برای پروتئین در ادرار هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه Cures طبیعی برای پروتئین در ادرار هستند

درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار چیست؟ شما می دانید پروتئین یکی از مهم ترین اجزای بدن انسان است. در واقع، پس از آب، پروتئین بزرگترین تشکیل دهنده بدن است و حساب برای 16.6٪ از بدن وزن. پروتئین تا به ما مفید است، بنابراین ما باید توجه بالا به مشکل مرتبط با آن پرداخت.
مقدار مشخصی از پروتئین که دفع غیر قابل اجتناب است، و تا 150mg پروتئینی که دفع شده است نرمال در نظر گرفته. اما، در برخی موارد، این می تواند به سرعت تکثیر و منجر به پروتئین بیش از حد از بدن دفع می شود. این پروتئین بیرون می آید در ادرار و پروتئینوری نامیده می شود. تعدادی از دلایل پروتئین بالا در ادرار وجود دارد، اما همه چیز پایین می آید به دو عامل اساسی. است یا وجود بیماری کلیوی زمینه ای است که باعث این یا آن پیشرو به بیماری های کلیوی است، و اگر درمان نشود، آن را قطعا در آسیب کلیوی منجر شود.
درمان طبیعی برای پروتئین در ادرار چیست؟
از آنجا که پروتئین یا یک نشانه یا یک پیش ساز به مشکلات کلیوی است، تعداد کمی از درمان های طبیعی به عنوان مثل برای بیماری وجود دارد. اکثر درمان های طبیعی به جلوگیری از علت پروتئین محدود. بنابراین، افراد دیابتی باید در کنترل سطح قند خون خود را بالا نگاه کنید، در حالی که مردم با فشار خون بالا باید در کنترل فشار خون خود را نگاه کنید.
تعدادی از گزینه های درمان دیگر مانند دارو برای کنترل هر دو فشار خون و همچنین سطح قند خون وجود دارد. با این حال، تغییرات کنترل رژیم غذایی و شیوه زندگی قبل از استفاده از دارو توصیه می شود. همچنین، ورزش است بسیار مهم نه تنها در نظر گرفته زیرا کمک می کند را پایین آورد سطح قند خون بلکه به دلیل آن به ارمغان می آورد پایین خطر ابتلا به سایر بیماریهای مرتبط با شیوه زندگی مانند بیماری عروق کرونر.
اگر شما سوال دیگر در مورد بیماری های کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان پروتئین در ادرار، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: